پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4777
-
الف
+

مهرانه مهین ترابی از «همسران» تا «آرماندو»

به بهانه پخش سریال «همسران» نگاهی به کارنامه کاری "مهرانه مهین ترابی" خواهیم داشت.

به بهانه پخش سریال «همسران» نگاهی به کارنامه کاری "مهرانه مهین ترابی" از سریال‌های دهه هفتاد تا نود خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، درپی پخش مجموعه تلویزیونی «همسران» به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام، نگاهی به کارنامه هنری مهرانه مهین ترابی یکی از بازیگران محبوب این سریال خواهیم داشت. مهین ترابی فعالیت هنری خودش را از سال 1365 با بازی در فیلم سینمایی «گلبهار» آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در مجموعه «همسران» و «خانه سبز» در بین مردم شناخته شد. 

«همسران»

یکی از بهترین نقش مهرانه مهین ترابی در سریال «همسران» است. مهرانه مهین ترابی با نقش "مهین" در سریال «همسران» در کنار فردوس کاویانی و دیگر بازیگران این مجموعه جلوی دوربین رفت. 

همسران داستان زندگی دو همسایه و ماجراهای جالب آنها بود که در یکی از خانه ها مهین با بازی مهرانه مهین ترابی با همسر کمال با بازی فردوس کاویانی زندگی می‌کنند و در خانه دیگر علی با بازی فرهاد جم با همسرش مریم با بازی الهام پاوه نژاد زندگی جالبی را تجربه می‌کنند.

«خانه سبز» 

یکی دیگر از بازی‌های ماندگار مهین ترابی، در سریال «خانه سبز» در نقش "عاطفه صدری" وکیل دادگستری است، که در کنار خسرو شکیبایی و حمیده خیرآبادی، رامبد جوان، داریوش اسدی و ... به ایفای نقش پرداخته است. 

«همه بچه‌های من»

سریال «همه بچه های من» یکی دیگر از سریال های پرمخاطب و به یادماندنی تلویزیون بود که مهین ترابی نقش اصلی آن را ایفا کرده است. مهین ترابی در سریال «همه بچه های من» در نقش پوراندخت زنی مستقل که به تنهایی زندگی می‌کند اما تکیه گاه همه اعضای خانواده اش است جلوی دوربین رفت و اثر ماندگار دیگری از خود برجای گذاشت.

«آنام»

مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار از جمله سریال‌های محبوب تلویزیون است، سریالی که داستان آن روایت‌گر مادرانی است که فرزندانشان جا به جا شده است و مهرانه مهین ترابی مثل همیشه نقش مادری دلسوز و همسری همراه را ایفا می‌کند. 

در این سریال گلچهره سجادیه ، عبدالرضا اکبری، شبنم قلی‌خانی ، مجید واشقانی ، سامیه لک ، امیررضادلاوری و ... ایفای نقش کردند.

«دلدادگان»

یکی از آخرین حضور تلویزیونی مهرانه مهین ترابی در سریال «دلدادگان» ساخته منوچهر هادی است. مهین ترابی در سریال «دلدادگان» ایفاگر نقش مرضیه همسر مالک با بازی مسعود رایگان است.

مهرانه مهین ترابی در سریال دلدادگان با نقش مرضیه در فصل اول و سوم این سریال حضور داشت و با مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام ، شاهرخ استخری ، ملیکا شریفی‌نیا ، مسعود دلخواه ، سامان صفاری و سانیا سالاری همبازی بود.

«آرماندو»

مجموعه تلویزیونی «آرماندو» به کارگردانی "احسان عبدی پور" با داستانی طنز روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازیگرانی چون حمید رضا آذرنگ، مرجانه گلچین، مهرانه مهین ترابی، الیکا عبدالرزاقی و ... به ایفای نقش پرداختند.

«آرماندو» داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان را روایت می‌کند که سعی دارد مشکلات خواهرش و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«همسران» و حاشیه‌های آن

قدر "فردوس کاویانی" را بدانیم+ویدیو

اختصاصی: از آقا کمال «همسران» چه می‌دانید؟

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر